"You are not alone"

"Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold
"


Tv4 håller just nu på att visa begravningsceremonin med The King Of Pop. Det har inte hänt något på ett tag, vet inte riktigt vad de gör och vad som ska hända. Men det är en stor grej att se på, inget man vill missa när man varit ett fan i halva sitt liv.

Tidigare under dagen visade de en långfilm om Michael och Jackson 5 - The american dream. Riktigt häftigt att få se den då jag inte visste om att den ens fanns.. och den var inte ny heller så jag fattar inte hur jag har kunnat missa den. Men Gud vilken bra film! Den rekommenderas till alla som har haft honom som idol på ett eller annat vis. Nu tycker man bara ännu mer synd om honom än vad man redan gjorde sedan tidigare.
Filmen visar Jacksons uppväxt och allt de fått stå ut med sin stränga tyrann till farsa. Riktigt gripande. samtidigt otroligt roligt att få se deras utveckling som grupp.

Michael Jackson kommer alltid vara stor för mig, och han kommer alltid vara saknad!



Kommentarer
camilla

åh jag älskar den låten :D



ses snart förresten?

2009-07-08 @ 15:12:42
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0