Mysig kväll!

Jag och älsklingen drog in på bio i Karlstad vid sex-tiden. Kollade på den nya Transformers filmen. Riktigt bra var den, blev dock lite seg efter ett tag då den höll på i 2½ timme. Var nära på att somna där när det var 30 minuter kvar, men jag lyckades allt hålla mig vaken. Det var inte för att filmen var dålig eller så, utan bara att jag var ganska sliten. Mysigt var det iaf, finns det något bättre än att tränga ihop sig i en biosoffa tillsammans med sin sambo? =)

När vi kom hem, efter en tur i världens regnoväder med en jättestarkt lysande regnbåge, så kom Henka och Rebecka bort till oss på lite Texas Hold'em. Blev några glas med snacks och en himla massa spelande och skrattande. Riktigt roligt hade vi! Tyvärr blev det mindre roligt av att jag inte vann men det är nästan så man blir van det när man är tillsammans med någon som Thomas. Han kan det här kortspelet in och ut tror jag, så man brukar aldrig ha någon vidare chans.. Därför brukar jag allt som oftast avstå att spela kort med honom när vi är ensamma. Brukar oftast sluta med att jag blir sur och att alla korten hamnar på golvet (efter jag först slängt alla i ansiktet på honom vill säga). Så mja, lika bra att hålla mig borta från kortspel så länge det bara är vi två, för att skona honom ;D Men är vi fler så tar jag det inte lika allvarligt. Åker jag ut hejar jag bara på någon annan än just Thomas =D


"Rebecka - lullig och go!" =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0