Karaokekväll här hemma!

Nu har vi haft Hoffe, Daniel och Christer här hemma hos oss på en karaokekväll! Eller kan väl snarare kalla det karaokedag då de kom klockan två. Har hållit igång i fullt ös hela tiden fram tills nu när de gick klockan nio! Vi fick ihop till en skiva med totalt 16 låtar, då jag är med på två utav dem, om inte en tredje räknas där jag skrattar som en galning i bakgrunden. Detta var på vår egengjorda raplåt (de brukar vara de bästa - de som man mixar ihop själv)
Tog en paus och drog en sväng till Grums pizzerian då killarna blev hungriga. Själv var jag inte hungrig och inte direkt sugen på pizza heller för den delen (vet ju att jag antagligen äter det imorn oavsett) så tog mig bara ett glas cola! Men det var gott det med!

De andra killarna drack öl och cider medan vi höll oss nyktra pga en inplanerad dagstripp till kusten imorn!
Äntligen får jag komma dit! Trodde inte det skulle bli av denna sommar eftersom Thomas börjar jobba nu efter denna helg så då blir det tight med tid sen. Men nu gör vi ett försök! Lite orolig pga vädret då de visar solsken på svt.se och mulet på tv4..så det blir väl som det blir, men kusten ska ju betyda sol - så hoppas verkligen det blir så! Bara det inte regnar är det lugnt!

Så det blir upp tidigt imorn för att fixa resmat och göra sig iordning och dra iväg innan den värsta trafiken kommer igång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0