Härlig utekväll med sambon och vänner! =)

Som ni vet var ju Rix fm i Karlstad igår, dock blev det väl inte riktigt så att vi kollade något av showen..(Jag, Thomas, Simon och Rebecka)  Började titta lite smått på den vid sju då allt skulle börja men då höll ju förbanden på i en evighet, och de var inget vidare.. =/ Låtarna de sjöng var ju låtar man hört tjugo tusen gånger (exakt som det brukar) och jag tycker det är bland det styggaste som finns när de står och försöker få med publiken på alla sätt och vis..
-"Kom igen nu då Karlstad! Hör ni mig? Jag sa: hör ni mig??!"
-"Klappa händerna nu, ju mer ni klappar desto bättre show ger vi er!"
Ja ni vet...sånt dät tönteri ;P

Vi bestämde oss istället för att gå runt och leta uteservering och det var då inte det lättaste! Tidigare under dagen hade jag ringt till Score och hört ifall jag kunde boka bord på deras uteservering men det funkade inte. Försten dit får borden, fick jag som svar. Därför tänkte jag att säkert alla restauranger körde på samma grej, men det verkade det inte som de gjorde.. Men till slut då så hittade vi platser på Lilla Sicilien, alldeles perfekt så där, längst bak i hörnet! =) Fick bli en pizza och lite alkohol medan vi satt i den sköna skuggan och softade! Kunde inte bli så mycket bättre, pizzan var god, skönt sällskap, varmt som in i norden.. =) Tyckte dock lite synd om Thomas som höll sig nykter denna kväll för att vi skulle slippa fixa chaufför och så. Men han verkade inte lida av det ;D



Senare drog vi oss bort till Score för att spela lite biljard och jag skojar inte när jag säger att det måste varit minst 45 grader där inne! Shit alltså, de kan inte ha en aning om vad luftkonditionering innebär.. Tyckte skapligt synd om dem som jobbade där och fick springa runt och svettas.. Iofs kvittade det om man sprang eller inte för det blev svettigt ändå! Det var inte konstigt att antalet folk bara krympte och krympte..
Vi stod iaf ut med två omgångar biljard, med en kort luftpaus emellan dem. Jag skötte mig ganska bra trots allt, efter att ha hävt i sig ett antal drinkar. =) likaså gjorde de andra!





Thomas och Simon satte sig några minuter vid Jack Vegas medan jag och Rebecka körde igång omgång två. Då kommer Simon två minuter senare och säger att han drog in 350 :-. Vissa har tur ibland! Snabbt gick det också. Jag vet att när jag spelar brukar jag få sitta i en evighet och får bara småsummor hela tiden, men där gick det fort! Och snäll som han var bjussade han oss alla på biljarden med sina vinstpengar =)

Sedan bar det av till Valfrids på ett glas innan vi drog oss hemåt! Rebecka tog öl efter öl och trivdes som fisken i vattnet, medan jag och Simon höll oss i det lite lugnare tempot! ;D Men hon är så jäkla skön, roligt att någon drar igång den härliga stämningen som infinner sig när hon börjar öppna munnen! =D



Riktigt kul var det iaf och vi planerade nästan direkt att vi snart får dra ut på en omgång igen framöver! =)

Idag blir det lugnt med en tripp till sommarstugan med fiskande, badande, solande och övernattande! =)


Kommentarer
Simon

Awsome report. Way to goo Anna.. ;)

nice pictures, it was a pleasant summer event..



could you plz pass me the photos? I would be grateful!

2009-07-02 @ 14:56:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0