Framtida arbete?

Ja, det finns det dåligt om. Efter att jag har gjort mina fyra veckor på kost och städ borta i Åshammar så vet jag inte om jag kommer få något mer. De ska ju skära ned på tjänster och dessvärre försvinner då flera vikariejobb - så som mitt. Eva ville ju gärna behålla mig men eftersom jag är en utav dem som har minst tid inom kommunen så blir jag en utav dem som kommer få gå hem. Tyvärr =/ Aldrig lätt att få behålla ett arbete länge eftersom man allt som oftast kommer in i ett företag som vikarie och då är man den som först ryker sen..

Upptäckte nu när jag spanade lite på ams hemsida att de söker personal på badhuset här i Grums. Det vore ju verkligen ett jobb som jag skulle tycka om! Jag är ju i princip där varje dag de dagar som de har öppet och alla som kommer dit känner jag ju! Så det vore ju hur perfekt som helst... Något som jag nog ska försöka mig på tänkte jag! =) Så skulle man ju bara kunna köra ett pass innan man gick hem för dagen liksom, hur bra som helst! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0