Fotbollsträning

Andra för denna säsong, och det gick faktiskt riktigt bra =) Känns som jag har lite koll på läget fast det är över 12 år sedan man spelade. Roligt när man redan vet hur avsparkar, frisparkar, hörnor, frikast etc går till!
Inte nog med att jag räddade och styrde undan en hel del bollar utan jag var även en utav två som gjorde mål! =) På en frispark som styrdes mot mig in framför mål, tog ned den på bröstet och trixade på knäna två gånger innan  den slutligen hamnade på min fot och jag sköt hårt in i mål =) Fan va glad jag blev!

Onsdag är det dags för match, Rebecka ska inte vara med men jag kanske drar ändå =) Roligt att testa..sedan är det dags på lördag igen i Säffle!

Inte vidare ont fick jag heller, bara i foten mot slutet, men inte på nåt av ställena jag brukar ha ont på iaf =)

Veckans träning:


Måndag; Fotboll 2 h
Tisdag; Vila
Onsdag; Vila
Torsdag: Tränat mage + 2 km promenad
Fredag: Vila
Lördag: Promenerat 5 km - minst!
Söndag: Promenad 2.5 km

Ganska kass vecka..jag vet..men har haft ont i magen med =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0