Det här är INTE sommar!

Nu är jag så less på det här så mitt humör och tålamod går ned i bott snart! Jag hoppas ni alla som klagade så otroligt på värmen vi hade är nöjda nu när det är pissväder med tio grader och hällregn var eviga dag! Men detta är inte vad jag kallar sommar!
En vecka... så lång tid har vi haft sommar i Grums hittills...en jävla vecka på 1½ sommarmånad! Här sitter man och har sin sista semestervecka och undrar vad man lyckats åstadkomma för roligt under den korta tid man varit ledig..
Jag vet inte om jag har något vettigt svar. Visst, förra veckan hade jag tur eftersom jag iaf fick njuta av att vara ledig när det var fint väder en liten stund och då blev det en hel del fotboll, uteserveringar och liknande.. Men vad har jag gjort nu, den sista veckan?

När man är ledig på sommaren vill man att solen ska skina till klockan elva på kvällen! Man vill kunna gå ut och ta en kvällspromenad och känna att man inte behöver ha långbyxor och jacka på sig..Man ska kunnna gå ut och sätta på grillen och njuta av god grillad mat på balkongen och man ska kunna ordna till fester utan att folk hoppar av p.g.a vädret. Och man ska absolut kunna planera en övernattning i stugan med bad och fiske utan att man ska regna bort..

Nej, det har verkligen känts som denna semestervecka varit värdelös. Jag kunde lika gärna ha jobbat! Nästan så man får lite panik över att halva sommaren har gått, och det känns som jag inte gjort någonting.

När ska vi kunna åka till kusten, och när ska vi åka till Göteborg över en helg och gå på Liseberg? Allt börjar plöstligt bli otroligt stressigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0