Smarthead Anna.

Jag var trött, allmänt dum och hade koll på snöskrapan som åkte runt på parkeringen imorse så jag glömde låsa ytterdörren. Mina tankar gick till en massa annat.
Skapligt paff blev jag då när jag kom hem på rasten för att hämta posten och ser killarna som ska byta värmepanna här utanför hos oss. Berättade för dem att jag bodde i lägenheten där uppe och att jag var hemma först vid ett. Det lustiga var att det visste de redan då de hade läst lappen jag satt på dörren. Det var ju så att de skulle komma hit idag, det visste jag redan. Det skumma var att de hade öppnat dörren och insåg att den var öppen och då hade de gått in och börjat installera den nya trots allt.
Lite skumt måste jag erkänna att det kändes att de hade gått in bara sådär utan att någon utav oss var hemma. När jag ringde Thomas blev han förbannad över att de tog sig den friheten, och visst, så ska de faktiskt inte göra.
Men men, allt ser ut som det gjorde när jag åkte hemifrån och de är fortfarande här och grejar... Hör att den ena killen snackar i telefon nu och säger att något är fel - TYPISKT! När han skulle starta gick varena säkring här inne och huvudströmmen bröts. Nu skulle det inte förvåna mig om något skiter sig (just här när de är på näst sista lägenheten utav alla).. Minusgrader är det ute också och får de inte igång den får vi ingen värme...gött värre!
Hoppas det löser sig, ska gå och snacka med killen nu!


Kommentarer
Natti

haha jag körde tre olika övningar. Hantlar när ja låg ner och ut mot sidorna om du fattar :P sen den där chestpress och en till som jag inte vet va den heter :P Tacka du ja till the studio? :D:D

2009-12-17 @ 08:26:53
URL: http://nnattiforpresident.blogg.se/
camilla

nej men det är ingen fara, är nog mest att jag har varit lite halvsjuk som gjort det! Men som sagt, snart jul :D får ses snart ialf!! :)

2009-12-17 @ 21:13:32
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
natti

Sv: Nej dina vänner skulle fått samma erbjudande som du, alltså gratis. Vilken miss anna! :P

2009-12-17 @ 21:22:58
URL: http://nnattiforpresident.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0