Simning blev och tavelfix blir.

Sitter i soffan och myser ned mig under filten efter skön relaxtid på badhuset tillsammans med Camilla. Eftersom barnen var i bassängen och lekte fick vi inte till några riktiga längder, men med alla småturer hit och dit kan vi väl säga att vi till slut hamnade på ca 15. Efteråt var det avslappnande bubbel som gällde (huuur skönt som helst) och direkt efteråt blev det bastun. Man blir så skönt mör i kroppen på något vis! Trots detta ser jag ändå fram emot morgondagens pass på gymmet under morgontimmarna (förutsatt att jag inte blir utringd på jobb).

Var en tur till IKEA förut med älsklingen. Vi har länge funderat på vad vi ska ha på väggarna i köket efter att vi gjorde om. Tavlorna vi hade tidigare passar inte med den nya tapeten så nya tavelköp var ett måste! Det fick bli två stycken med en lila blomma i vardera, med svart ram runtom. Jag tror den färgen kan passa kanon ihop med det grå. Det blir upp till bevis imorgon det, när vi ska sätta upp dem!
Utöver tavlorna köpte vi nya doftljus (har fortfarande inte fått de jag beställde på ljuspartyt för en månad sedan så köpte några under tiden jag väntar), en röd pläd för att förstärka julkänslan och några förvaringskartonger som vi kan lägga Thomas alla miljoner cd-skivor i. Att vara ihop med en musiker innebär såklart halva lägenheten fylld med skivor i alla möjliga genrer. ;D
Tänkte jag skulle vara en duktig flicka nu och sätta ihop tavlorna innan jag tar natten. (vi fick köpa ramarna och bilderna för sig).

Undrar om man blir utringd något till morgonen tro? Antagligen inte.. men lördag och söndag..då blir det jobb! Jävligt gött! Behövs nu när jag inte fått ihop så himla mycket timmar från denna och förra veckan!

Nighty night!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Förresten... förra veckans träning:

Måndag: Hårt magpass, styrketränat triceps + cykel 7.8 km
Tisdag: Styrketränat bröst och rumpa
Onsdag: Hårt magpass, styrketränat rygg + crosstrainer 20 min

Och denna veckas träning:

Måndag: Medelgympa 1h
Tisdag: Styrketränat triceps, hårt magpass + cykel 10 km
Onsdag: Shopping 4h (vadå träning? ;D)
Torsdag: Simmat ca 15 längder
Fredag: Förmodligen cykel 10 km + styrketräning

Motion alla veckans vardagar! Fan va nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0