Önsketänkande.

Jag hade en dröm inatt som var så jäkla bra!
Mamma var med mig och tränade, och vi var inte vart som helst utan i ett gym tillsammans med hela Färjestad. Jag och mamma körde crosstrainer och snackade lite med Jörgen Jönsson under tiden. Och det bästa av allt var att jag var superduper tränad! Under tiden jag stod på crosstrainern tyckte jag det var varmt så slängde av mig tröjan och tränade bara i sportbh:n, och jävlar vilken mage jag hade! Dundertränad verkligen! Smal och med värsta definierade musklerna! Tyvärr kommer det dock förbli en dröm då jag vet att jag aldrig kommer lyckas bli så som i drömmen, men det var iallafall trevligt för stunden!

Peppad av min dröm blev det ett hårt pass styrka + cykel idag. Tänkte att jag skulle dra tillbaka imorgon med mamma men hon ville passa på att julstäda nu när hon hade tid. Så jag får försöka masa mig iväg själv istället. Får se om jag hinner efter jobbet någon gång. Måste dock direkt hem eftersom de ska komma hit och byta panna då. Så får skynda mig att dra sedan när Thomas kommit hem. Senare på kvällen kommer nämligen Erik hit och kollar lite fotboll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0