Mot nya mål.

Nej, ikväll blir det inget röj gott folk! Faktum är att jag faktiskt snart ska sova. Imorgon ringer klockan 05.30 och då är det dags att masa sig till jobbet. Samma visa var det idag, men det var faktiskt ganska skönt att komma upp i tid och gå till Gruvön, det var längesedan jag var där nu. Nästan så man saknar den stinkande fabriken ibland ;D

Ser fram emot måndag, ny vecka och nya möjligheter.
Thomas har sin ledighetsvecka så vi har lite saker inplanerade som vi ska göra. Bland annat bio. Jag hade gärna sett Luftslottet som sprängdes men Thomas är bra sugen på den där framtidsfilmen.. hmm..2012? Var det de siffrorna tro?

Jag har kommit på ett nytt löfte förresten som jag ska försöka ta mig igenom! Igen pizza på länge nu. Och då snackar vi inte enbart pizza då, utan allt som kan köpas på pizzerian - så som kebab, sallader, baugetter.. you name it. Inget McDonalds eller BK heller (inte för att jag brukar vara där men). Har kanske käkat hamburgare max två eller tre gånger under detta året, det ni! Däremot har det blivit lite mer pizza, därav löftet. Jag ska inte sätta någon maxgräns på hur länge jag ska klara detta, jag ska bara försöka så länge jag kan. Om det blir mindre än en gång i månaden kommer jag vara otroligt stolt! ;D Mer motion ska det bli också på detta, minst två, tre gånger i veckan!

Shit, jag har verkligen mycket att stå i nu alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0