Nej usch..

Nu känner jag mig oerhört onyttig. Jag var med älsklingen in till stan på bio förut och kollade in nya Beck-filmen.(den var förövrigt bra). Brukar aldrig köpa popcorn och snacks och sånt där, men kände att jag behövde göra ett undantag idag. Så det fick bli lite Sourcream snacks som fick följa med mig in i salongen ..och nu ångrar jag mig redan..usch.
Saken blev inte bättre av att Henka och Rebecca kom hit efteråt och hon hade med sig en påse ostbågar. Tror ni att jag klarade av att motstå den påsen? Svar: nej. Så lite sådant blev det också, så nu känner jag mig som världens tjockaste!

Nu vill jag bara träna direkt, få bort allt som hamnat i mig idag.. Om jag inte hade ont i benhinnorna så hade jag dragit med Thomas på några varv på elljusspåret imorn, men det går inte nu. Ska istället försöka mig på lite crosstrainer tänkte jag och se om det inte lastar benen lika mkt. Kanske pressar det inte så mycket på själva benhinnorna av den..
Oavsett vilket ska jag iaf till gymmet och styrketräna imorn, så får vi se om jag kan få till någon kondition eller inte.. annars får jag väl vackert vänta och hoppas på att benen är något sånär bra till på söndag, så man får springa av sig då på matchen.

Fan.. jag som hade tänkt göra en kladdkaka i helgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0