Goodbye sovmorgon!

Blev ingen slapp morgon idag med utvilad skalle och en lugn smörgåsstund med morgontidningen i högsta hugg.
Istället blev det att snabbt slänga på sig lite smink, kasta i sig två smörgåsar och åka bort till Slottsbron för extra arbete. Tydligen har de gjort om skollokalerna där så det var byggdamm lite överallt som var tvunget att städas bort..och detta innan torsdag då ungarna börjar. Så jag la på ett kål och gjorde så mycket jag kunde under de tre timmarna jag var där. Kom längre än hälften så imorgon ska jag dra tillbaka och ta det sista.. Sedan kanske de behövde min hjälp även torsdag och fredag också i köket, men vi får se hur det blir med den saken..
Skönt faktiskt att få jobba lite mer så man får mer pengar när den dagen kommer.. Klarar inte av arbetslösheten!

Annars då så är jag nyss hemkommen efter en tur på gymmet. Är hemskt stel i hela överkroppen sedan triceps- och bröstpasset igår (märks verkligen att man inte tränat nåt sånt under hela sommaren), så fick köra styrketräning på nedre delen utav kroppen idag. Blev där ca 40 minuter innan det var dags för lite solning tillsammans med Camilla. Så jäkla skönt att ligga där och slappa lite och känna värmen! Visserligen har det varit lite solsken idag, men det har blåst så fruktansvärt kallt så det har inte varit sådär underbart att vara ute faktiskt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0