En rolig, skön och härlig helg i Göteborg!

Då var den efterlängtade helgen över och man är hemma i Grums igen som vanligt.. dock är det en sak som inte är som det brukar denna vecka - nämligen att jag inte har något arbete för tillfället. Skönt för några dagar, men segt i längden tyvärr..

Hade det iallafall underbart! Var så skönt att få komma bort tillsammans med sin älskling och bara ha det mysigt. Helt ensamma var vi inte då vi bodde hos Thomas bror Mikael, så vi fick dela med oss av vår kärlek till honom också, i form av sprit, mat och godis! =)
Hände ganska mycket och orkar faktiskt inte gå in på detaljer, så tänkte ge er lite bilder att kika på istället =)


Familjen Berglunds favorit sysselsättning en sen kväll - dricka och kortspel!


Nästa dag blev det en tur till Liseberg där vi knatade runt flera timmar.. Varken jag eller Thomas är så mycket för att åka karuseller så vi snurrade mest på hjul och körde 5-kamp..Enda undantaget var Spökhotellet Gasten där jag skrek som en tok ;P

Mikael och Thomas


Mikael och Thomas framför Balder (som jag förövrigt aldrig skulle sätta min fot i ;P)


En variant av många som man kunde välja på i 5 -kampen.. Thomas vann väl den allt som allt men vi var faktiskt ganska jämna allihopa. Jag är ändå mest stolt över att jag dängde dem i basketen.. En tjej spöade skiten ur er! =D


Flera cider senare... ;D


På tåget på väg hem..

Var som sagt en lyckad helg och det var skitkul att träffa Mikael igen och ta ikapp allt vi missat senaste tiden. Får snart göras om igen! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0